Hosszú hétvégi pihenés Lentiben

A gyógyfürdő előtt

2024. szeptember 20 – 23.

Lentiben, a Denis Hotel és Apartmanban, valamint a város gyógy- és termálfürdőjében hosszú hétvégi pihenésen vett részt 16 fő ellátott 3 fő kísérővel.
Az első nap délelőtt az utazással és a szobák elfoglalásával, kipakolással telt. A hotel és étterem dolgozói szeretettel, régi ismerősként üdvözöltek és finom ebéddel vártak bennünket. A délutánt a fürdőben töltöttük, ahol lehetőségük volt lakóinknak pihenni, fürdeni és több medencét is kipróbálni. Mivel előre egyeztettünk a strandon működő mini fánkossal, így a kedvünkért kinyitott és tudtunk újra fánkot enni a különböző, általunk választott mártogatós szósszal.
Szombaton reggeli után besétáltunk a városközpontba, ahol a legtöbben már helyismerettel rendelkeztek az üzleteket és a piacot illetően, így célirányosan tudtak vásárolni. Az ebéd elfogyasztása után a várva várt Őriszentpéteri Tökfesztiválra utaztunk. A vásári forgatagban mindenkinek lehetősége volt a helyi és környékbeli termelők által készített termékeket, különböző tökből készült ételeket, italokat megkóstolni, vásárolni. A sok árus bőséges, szebbnél szebb portékájából nagy volt a kínálat ajándékok, használati tárgyak vásárlására. A színpadon folyamatosan zenei produkciók, koncertek voltak láthatók, hallhatók.
A harmadik nap az egész napot a termálfürdőben töltöttük. A fürdés mellett többen az előző egész napos jövés menés fáradalmait pihenték ki a fedett fürdőben kialakított pihenőrészen, a napozóágyakon. A bátrabbak a csúszdákat is kipróbálták. Délután a szokásos fánkozás sem maradhatott el. A finom vacsora elfogyasztása után beszélgetéssel, csomagolással és pihenéssel telt az este.
Hétfőn reggeli után a városban mindenkinek lehetősége volt a maradék költőpénzét elkölteni, ajándékokat vásárolni. Ebéd után a viszontlátás reményében búcsúztunk el vendéglátóinktól. A hazafelé tartó úton felelevenítettük az eltelt pár nap eseményeit, kipihenten, sok új élménnyel gazdagodva érkeztünk vissza Darvastóra.